Klachtenprocedure

Als u als ondernemer ontevreden bent of een klacht hebt over de reglementen of de werkwijze van Stichting TX-Keur, dan kunt door middel van de klachtenprocedure een klacht indienen.

Klachtenprocedure TX-Keur in het kort

Bij een klacht over:

  • De reglementen voor een onderneming zonder personeel (ZZP) of een onderneming met personeel.
  • De uitvoering/controle van de reglementen
  • De werkwijze van Stichting TX-Keur

Kunt u een klacht indienen door een mail te sturen naar info@tx-keur.nl. Zo werkt het en dit hebben we nodig. Binnen 5 werkdagen volgt een ontvangstbevestiging. Wij proberen de klacht binnen 4 weken na ontvangst af te handelen.

Wanneer de klager het niet eens is met de behandeling van de klacht door TX-Keur kan de klager bezwaar maken bij TX-Keur. Kijk hier voor de volledige bezwaarprocedure.

Laatste nieuws in je inbox?

Heb je nog vragen?