Landelijk klachtenmeldpunt taxivervoer opgeheven

Vanaf 1 januari 2023 bestaat het Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer niet meer. De website www.taxiklacht.nl en de meldlijn zijn opgeheven.

Heeft u een klacht?

Neem dan rechtstreeks contact op met het taxibedrijf. Die is wettelijk verplicht de klacht te behandelen.

Komt u er met het taxibedrijf niet uit?

Dan kunt u een geschillencommissie inschakelen. Bij de Geschillencommissie doorloopt u een formeel proces met een zitting voor onafhankelijke deskundigen.

Er zijn in onze sector 2 geschillencommissies:

Bedrijven die TX-gecertificeerd zijn en bedrijven die lid zijn van brancheorganisatie KNV Zorgvervoer en Taxi maken gebruik van een eigen geschillencommissie. Klik voor meer informatie daarover hier.

Bedrijven die niet TX gekeurd zijn en eveneens geen lid zijn van brancheorganisatie KNV Zorgvervoer en Taxi maken gebruik van deze geschillencommissie.

Laatste nieuws in je inbox?

Heb je nog vragen?